top of page

​   Penyakit:                

Ekzema


Menjelang Mei tahun ini, cucu saya akan mencapai tiga tahun. Selama ini, dia minum susu ibu, dan baru-baru inilah nak bertukar kepada susu formula. Selepas pertukaran pengambilan susu ini, tidak sampai satu minggu,kaki dia mulai rasa kegatalan.Sudah kami jumpa dengan dua doktor pakar dermatologi, apa yang kami dapat adalah sekelompo ubat untuk disapu. Memang tiada penyelesaian yang lain, terpaksalah kami sapu ubat steroid pada kaki cucu kecil saya. Tapi keadaan kaki dia tidak bertambah baik,selain daripada berair, cucu saya akan menggaru atas kegatalan yang tidak dapat ditahan, kadangkala ia akan berdarah juga.

Kami terdengar Return Legacy mempunyai sejenis produk——H+ yang boleh menghentikan kegatalan melalui semburan harian.Selepas itu,kami cubalah cara ini, selain daripada sembur H+ pada luka kaki cucu, pada masa yang sama, bagi dia minum 4 pek Potent dan tambahan pula 4 pek Mediterranean Gold. Kami tidak memberi dia mengambil ubat doktor lagi. Kaki cucu saya kelihatan bertambah baik, dan tidak rasa kegatalan dan merah bengkak lagi. Selepas satu bulan, kami mengurangkan pengambilan produk dia, iaitu 2 pek Potent dan 2 pek Mediterranean Gold setiap hari.

Selepas 3 bulan kemudian, kulit cucu saya menjadi licin, dan masalah Ekzema dia sudah bertambah baik. Kesihatan kulit dia juga berhaya ditingkatkan. Saya amat bersyukurlah mempunyai produk yang begitu baik dan dapat membantu cucu saya.

Produk:

2° REOX Series H+ REOXlife Potent REOXlife Mediterranean Gold

bottom of page