top of page

​   Penyakit:                

Muka Penuh Dengan Jerawat, Kering, Berminyak, Muka Kuning Kusam, Pori Muka Besar


Pada masa dulu, saya telah dirunsingkan dengan masalah jerawat penuh di muka banyak tahun. Masalah ini sejak masa sekolah menengah, menjadi teruk lagi sehingga masa university, dan merunsingkan saya lagi sampai masa saya khawin dan beranak. Tetapi sejak saya menemui produk Return Legacy pada tahun 2016, dengan mengambil Mediterranean Gold dan Potent, serta menggunakan H+ dan Redoxy, masalah jerawat saya semakin berkurangan, sehingga tidak lagi muncul jerawat, keadaan muka juga memulih ke keadaan sihat.

Saya tahu satu proses penjagaan kulit yang lengkap tidak akan sempurna tanpa pelembapan. Kulit saya merupakan kulit kombinasi, sentiasa kering sehingga berminyak. Biasanya jika saya berada dalam bilik penghawa dingin, muka akan muncul satu lapisan kilauan tidak sampai setengah hari dan saya berasa muka sangat kotor. Selain itu, saya berasa muka saya pucat, kuning kusam dan pori muka besar. Juru kecantikan kata ini disebabkan oleh kelembapan muka tidak mencukupi, saya perlu melembapkan muka lebih dan banyak menggunakan mask. Tetapi secara jujur, saya tidak suka menggunakan mask, dan tidak suka juga produk kecantikan yang melembapkan muka, kerana saya pernah menggunakan banyak produk yang berjenama, tetapi tiada satu pun yang boleh mengubahkan keadaan muka saya, dan ada yang menyebabkan muka saya muncul jerawat juga. Tidak tahu saya sudah membazirkan berapa produk kecantikan ataupun pelembap muka selama tahun-tahun ini. Jadi, ini meninggalkan pengalaman yang teruk kepada diri saya.

Tetapi demi mencapai keadaan yang lebih baik untuk muka, saya mengambil keputusan untuk memberi peluang kepada Hydro. Saya mencuba Hydro demi meninggalkan masa muncul jerawat. Apa yang mengejutkan saya ialah muka tidak muncul jerawat dalam tempoh saya menggunakan Hydro, dan juga mengubah keadaan kulit saya! Walaupun satu hari berada dalam bilik penghawa dingin, saya tidak akan berasa muka kering ataupun berminyak, mungkin produk ini mempunyai fungsi pelembapan dan juga mengawal berminyak. Ia membolehkan muka saya mencapai keseimbangan minyak air, inilah kesan yang saya mengingini, memang hebat!

Saya amat bersyukur kerana menemui produk Return Legacy yang begitu hebat, saya menjadi lebih yakin sekarang jika berbanding dengan masa dahulu!

Produk:

2° REOX Series H+

2° Redoxy Essence

2° Activator Hydro

REOXlife Potent

REOXlife Mediterranean Gold

bottom of page