top of page

​   Penyakit:                

Pembengkakan Luar Biasa Pada Kelenjar Tiroid


Ibu saya disahkan menjangkiti masalah pembengkakan luar biasa pada kelenjar tiroid, iaitu Goiter selepas pemeriksaan. Disebabkan keadaan bukan teruk sangat, jadi tidak perlu menjalankan pembedahan, doktor mencadangkan mengambil ubat untuk mengawal.

Rahun lepas, saya belikan ibu W+, oleh itu dia mula mengambil 1 pek W+ setiap hari, pada masa yang sama ibu juga mengambil ubat yang diberikan oleh doktor. Ibu teruskan mengambil W+ sehingga bulan Januari tahun ini dan berjumpa dengan doktor, doktor kata masalah Goiter ibu telah jauh lebih baik, boleh sembuh jika teruskan mengambil ubat. Tetapi ibu tidak mendengar apa yang doktor kata, dia menghentikan ubat, hanya teruskan mengambil W+.

Sehingga bulan Julai, ibu mula mencuba Mediterranean Gold PLUS. Ibu mengambil 1 pek W+ setiap pagi, 1 pek Mediterranean Gold PLUS pada waktu malam.

Memang ajaibnya, ibu berjumpa dengan doktor pada bulan September. Doktor kata ibu tiada penyakit Goiter lagi, tidak perlu lagi mengambil ubat! Ibu gelak selepas mendengar, kerana dia telah menghentikan ubat pada bulan Januari, dia hanya mengambil W+ dan Mediterranean Gold PLUS dalam 9 bulan lebih ini.

Produk:

REOXlife PRO W+

REOXlife Mediterranean Gold PLUS

bottom of page