top of page

​   Penyakit:                

Pesakit dijangkit Covid-19 sembuh kerana mengambil produk RL


Saya orang Malaysia bekerja di Singapore. Akibat merebaknya Covid-19, saya pulang ke Malaysia untuk menjalani kuarantin di rumah. Tanpa disangka, pihak syarikat memberitahu saya bahawa rakan sekerja saya telah didiagnosis Covid-19. Oleh itu, saya kena menjalani pemeriksaan juga. Saya memang tiada sebarang symptom Covid seperti sesak nafas, selsema, badan lemah pada ketika itu, tetapi menurut hasil ujian, saya disahkan positif Covid-19 pula!!!! Lepas tu, saya terus dikuarantin di hospital.

Sepanjang tempoh kuarantin, pihak hospital tidak memberi sebarang ubat untuk merawat Covid-19 sebab vaksin memang tiada lagi kan. Namun, saya menghidapi penyakit Diabetes dan tekanan darah tinggi, jadi doktor bagi ubat-ubat untuk diabetes dan tekanan darah tinggi sahaja.

Saya amat bersyukur kerana mengambil Potent dan Mediterranean Gold Plus selama ini! Atas bantuan kedua-dua produk ini, saya tidak perasan sebarang keseksaan dalam tempoh kuarantin. Tanpa symptom lesu dan lemahbadan, saya masih bersemangat dan semakin sembuh dari penyakit misteri ini.

Hasil ujian test kali ketiga adalah negatif, saya berasa gembira sekali dan memuaskan. Namun, banyak ujian kena dijalankan untuk pemantauan. Pada ujian kali keempat, hasilnya positif pula. Menurut kepada doktor, badan saya kekurangan protein dan berkemungkinan masih terdapat sisa-sisa virus Covid-19 dalam badan. Jadi saya mengambil Protein Promix dengan lebih banyak dan kerap. Lepas itu, saya menjalani 2 kali ujian lagi dan dua-dua kali pun disahkan negatif Covid-19.

Bersyukurlah kerana produk RETURN LEGACY (POTENT, MEDITERRANEAN GOLD PLUS, PROTEIN PROMIX) yang hebat sekali. Terima kasih Return Legacy, kerana banyak membantu selama ini, terutamanya dalam tempoh kuarantin ini, membantu saya memerangi Covid-19 dan fully recover tanpa mengambil ubat!

Produk:

REOXlife Potent

REOXlife Mediterranean Gold Plus

NUREOX PROTEIN ProMix

bottom of page