top of page

​   Penyakit:                

Obesiti, Ketidakseimbangan Hormon, Kuantiti Susu Tidak Mencukupi


Saya merupakan seorang wanita yang obes, tambahan lagi ketidakseimbangan hormon, menyebabkan berat badan saya tidak dapat menurun. Selepas melahirkan anak ketiga dengan pembedahan, senior kata saya perlu mengambil W+ untuk merawat badan, tetapi saya tidak dengar.

2 minggu selepas bersalin, saya sangat kesal kerana kuantiti susu semakin berkurangan. Semasa menelefon senior, saya memberitahu dia tentang perkara ini, dia kata W+ boleh bantu meningkatkan kuantiti susu.

Saya mendengar cadangan dia sebab tiada cara lain. Minggu ketiga baru saya terima W+ yang dia hantar dan saya segera mengambilnya. Saya hanya memikirkan untuk meningkat kuantiti susu, tetapi tidak sangka ketulan darah dikeluarkan semasa datang haid, ini merupakan perkara yang baik untuk saya. Semasa mengambil W+, ibu dan mak cik kata bentuk badan saya kelihatan kecil 1 saiz secara ketara.

Selepas itu, saya mengambil W+ setiap bulan datang haid. Dalam 2 tahun mengambil W+, haid datang menepati masa setiap bulan, keputihan juga berkurangan, kuku menjadi lebih keras, tumit kaki tidak retak lagi.

Produk:

REOXlife PRO W+

bottom of page