top of page

​   Penyakit:                

Kesakitan Haid, Keradangan Rahim


Pembukti merupakan seorang yang menjalankan perniagaan makanan. Pada suatu hari, dia menghubungi saya dan kata dia sakit haid dan sangat serius, jadi tidak dapat hantar makanan untuk satu hari. Pada masa itu, saya terfikir untuk memperkenalkan dia satu produk yang amat bagus – W+. Mungkin dia terharu kerana niat saya yang ingin membantu dia dan ikhlas, dia membeli satu pakej dan menjadi ahli selepas mendengar penjelasan saya.

Selepas itu, saya juga selalu mengambil berat tentangnya, tanya dia macam mana selepas mengambil, kesan pengambilan dan lain-lain lagi. Dia kata keadaan semua baik, dan juga berterima kasih kepada saya keran memperkenalkan dia W+, kerana sebelum ini dia berjumpa dengan ramai doktor, juga dengan perubatan cina. Keputusan pemeriksaan dia menunjukkan keradangan rahim, menyebabkan pendarahan berat, jalan pun rasa sakit, terdapat doktor yang mencadang untuk memotong rahim!

Tetapi selepas mengambil W+, masalah kesihatannya banyak dikurangkan, rasa sakit juga semakin mengurang sehingga hilang. Disebabkan dia sendiri mengesahkan dan kesannya amat baik, dia juga memperkenalkan beberapa orang kakaknya untuk mengambil W+. Saya berasa gembira kerana dapat membantu dia!

Produk:

REOXlife PRO W+

bottom of page