top of page

​   Penyakit:                

Diabetes Gestasi


Apabila saya mengandung lima bulan pada November tahun lepas, saya di diagnosis mempunyai diabetes gestasi. Masa itu, saya minta nasihat daripada nutritionist RL tentang cara mengawal gula darah. Mereka memberitahu saya kena kurangkan kuantiti makana, tetapi menambahkan kali makan dalam sehari. Ini menderitakan saya yang mengandung pada masa itu. Oleh kerana saya mengandung, jadi saya asyik berasa lapar.

Selepas itu, senior saya memberitahu saya bahawa Mediterranean Gold boleh mengawal gula darah dengan berkesan, saya juga mengetahui daripada Alvin, jika makan Potent bersama dengan Mediterranean Gold gula darah boleh dikawal dengan lebih berkesan.

Saya membuat satu eksperimen untuk membuktikan bahawa cara ini berkesan. Saya memeriksa gula darah saya sebelum and selepas makan Mediterranean Gold + Potent. Keputusannya adalah, jika tanpa makan produk, gula darah akan meningkat. Manakala, selepas makan produk, gula darah akan normal.

Saya amat bersyukur dengan mempunyai kedua-dua produk ini untuk membantu saya mengawal gula darah, saya tidak perlu begitu menderita dengan diet saya semasa kehamilan.

Anak saya dilahirkan dengan cukup bulan, berat badannya standard, badan juga sihat. Selain itu, bersyukur juga dengan adanya nureox grain, saya dapat minum minuman yang berperisa selain air kosong untuk mengawal gula darah. Ianya juga tahan lapar, saya tidak lagi risau tentang sarapan pagi, dan tidak perlu mengira kalori.

Produk:

REOXlife Mediterranean Gold

REOXlife Potent

NUREOX Grain

bottom of page