top of page

​   Penyakit:                

Jeragat, Tidak bersemangat, Anemia


Saya mula dengan menggunakan produk kecantikan dahulu dan mulai mencuba produk kesihatan selepas itu. Kesannya memang hebat! Kalau tiada perbandingan, saya sendiri pun tidak tahu wajah muka saya sebelum ini memang dahsyat, tambahan dengan jeragat degil yang disebabkan oleh kehamilan.

Selepas saya mula mengambil produk kesihatan - W+, Mediterranean Gold dan Potent, barulah saya menpunyai keyakinan diri, dan tidak lagi penat lelah disebabkan oleh penyusuan anak. Saya menyusu anak sehingga dia berumur 3 tahun, memang tidak mudah dan rasa penat selama ini. Saya berasa syukur kerana produk kesihatan ini mengembalikan keyakinan, kesihatan dan kecantikan saya, dengan ini, saya menpunyai sokongan yang kukuh.

Selepas pengambilan W+, saya mendapati jeragat saya semakin pudar, dan ada yang telah hilang! Selepas saya makan kotak kedua, saya mendapati ada polip yang sebesar ibu jari keluar daripada badan saya, ia adalah perkara yang sangat menakutkan! Jika saya tidak mengambil W+, sampai sekarang pun saya tidak akan tahu badan saya menpunyai polip yang begitu besar!

Mediterranean Gold mengurangkan simptom anemia saya. Saya tidak boleh samnil buat kerja sambil cangkung, kerana saya akan rasa pening selepas beberapa saat mencangkung. Selepas mengambil Mediterranean Gold, saya boleh mencangkung sehingga 5 minit tanpa berasa pening, dan kadang kala boleh tahan sehingga 10 minit.

Potent banyak membantu ibu menyusu yang tidak cukup tidur. Walaupun saya tidak cukup tidur, tetapi Potent membagikan saya semangat. Terutamanya anak demam, kalau tiada Potent, pastilah saya sudah penat lelah.

Saya amat bersyukur bahawa syarikat telah mengeluarkan produk yang begitu hebat, memberikan saya peluang untuk menjaga kesihatan dari dalam ke luar, mengembalikan keyakinan, kesihatan dan kecantikan saya. Yang penting sekali ialah, saya rasa diri saya telah menjadi lebih muda! Berbandingkan sekarang dengan dahulu, saya berasa diri saya sekarang adalah begitu cantik dan sihat.

Produk: REOXlife PRO W+ REOXlife Potent REOXlife Mediterranean Gold

bottom of page