top of page

​   Penyakit:                

Urtikaria


Ini merupakan kali pertama saya mengenali H+ dan Potent dari Return Legacy. Selama ini saya tidak tahu anak saya sensitif dengan habuk dan cat, sehingga jiran saya menjalankan pengubahsuaian rumah, barulah anak saya muncul simptom sensitif.

Pada satu hari, seluruh badan anak saya timbul urtikaria. Kami segera membawa dia berjumpa dengan doktor tradisional Cina. Selepas pengambilan ubat tradisional Cina, keadaan telah stabil, tetapi badan dia masih berasa gatal selama satu malam. Pada pukul 9.30 malam, muka dia tiba-tiba bengkak kemerahan, same dengan gusi gigi sakit hati saya Nampak dia begitu menderita.

Bersyukur kawan baik saya memberi H+ dan Potent pada malam tersebut dan dia pesan saya bagi anak minum Potent dan sembur H+ pada seluruh badan anak. Syukurnya, tak sampai setengah jam, kemerahan dan bengkak pada bahagian muka anak semakin hilang! Bersyukur juga pada hari kedua, bahagian muka dan badan dia telah kembali normal, bengkak kemerahannya hilang sepenuh! Oleh itu, kami sekeluarga masih mengguna kedua-dua produk ini sampai sekarang.

Produk:

2° REOX Series H+

REOXlife Potent

bottom of page