top of page

​   Penyakit:                

Dicemuh oleh bos kelihatan wanita mengandung, bertegas untuk mengurangkan berat badan


Gambar di sebelah kiri adalah diambil pada bulan September 2017 semasa melancong ke Thailand dengan keluarga, saya rasa pada masa itulah keberatan badan saya mencapai keadaan yang paling berat sampai 54kg. Tapi pada masa ketika itu memang tak nak melepaskan peluang untuk menjamu makanan enak di Thailand, maka saya masih makan lagi, teringat dalam hati selepas tamat pelancongan barulah saya mula diet. Sekarang memang tidak tahan apabila tengok balik gambar silam itu.

Pada sesuatu kali apabila saya pergi menerima latihan syarikat, saya memakai baju yang lebih longgar, bos saya merenung lalu dia kata bahawa saya kelihatan wanita yang mengandung, ataupun saya mempunyai “baby fat”. Pada masa itu, saya memang rasa nak menangis, maka bertekad lagi saya nak kuruskan badan saya.

Sehingga bulan Julai tahun lepas, saya ternampak kawan saya HuiHui yang berkongsi tentang produk Return Legacy, saya selalunya mempunyai masalah buasir dan sembelit, jadi saya tertarik dengan produk Medigold. Kebetulan produk pada masa itu adalah Medigold Plus, bahan LePheno dalam produk tersebut boleh juga membantu mengurangkan penyerapan kalori. Selepas beberapa kali pengambilan produk tersebut, saya mendapati bahawa pembuangan air besar telah menjadi lebih lancar dan tidak sakit, imun tubuh badan saya juga bertambah baik.

Selepas Return Legacy mengeluarkan lagi produk yang baharu, saya juga membeli, dan moga harap dapat kurangkan berat badan lagi. Pada masa kini berat badan saya mencapai 51kg, tapi saya telah kelihatan lebih sihat dan seluar saya juga menjadi lebih longgar. Selain daripada itu, kawan-kawan yang lama tidak jumpa memberitahu saya bahawa kulit saya lebih cerah. Memang bersyukurlah saya kerana ada produk Return Legacy 3, tambahan lagi senaman yang berterusan, tidak perlulah saya rasa lapar malah lagi boleh kuruskan badan, tidak lagilah saya dipandang sebagai wanita yang berhamil.

Produk:

NUREOX de’CLEANSE

NUREOX PROTEIN ProMix

REOXlife Mediterranean GOLD Plus

bottom of page