top of page

​   Penyakit:                

Melaksanakan pelan kurus badan, pulangkan saya berat badan yang standard.


Mulai perjalanan untuk menguruskan badan sudah memasuki bulan yang ketiga, berat badan saya telah menurun sebanyak 10.2kg, saya rasa amat gembira! Sebenarnya pada sebelum ini, belum saya sedar lagi tiba masa untuk kuruskan badan, rasanya jika dapat makan itulah bahagia. Maksudnya makanan saya tidak terkawal sama juga dengan berat badan saya.

Sehinggalah Return Legacy memperkenalkan produk kurus badan ini, barulah saya memandang serius terhadap perkataan “gemuk” ini, dan mendapati BMI saya sudah mencecah index yang normal, jadi risiko menghidapi penyakit sudah meningkat. Semasa saya melihat gambar silam, saya mendapati tubuh badan saya asyik “berkembang” sahaja, baju dalam almari pun tidak dapat dipakai lagi. Sampai titik desus inilah, baru saya sedar perlulah saya kuruskan badan.

Selepas melaksanakan pelan pengambilan produk Return Legacy, selepas kurus kesannya memang jelas, dalam proses ini pun tak payah lapar, cuma hendak mengambil langkah yang betul untuk mengambil makanan. Berat badan saya turun dari 75.2kg ke 65kg dalam keadaan yang tidak perasaan. Saya percaya dalam tempoh masa yang terdekat, indek BMI saya akan kembali ke paras yang normal!

Produk:

NUREOX de’CLEANSE

NUREOX PROTEIN ProMix

REOXlife Mediterranean GOLD Plus

bottom of page