top of page

​   Penyakit:                

Meningkatkan imuniti anak, menambahbaikkan masalah kulit sensitif


Anak saya Sam mewarisi masalah kulit sensitif sejak dia lahir. Kalau dia tersentuh habuk, kulit dia akan rasa gatal, dan ingin asyik menggaru-garu, selepas itu kulitnya akan menjadi bengkak dan merah serta mempunyai parut. Kalau anak saya digigit serangga, masalah itu bertambah buruk, simptom kegatalan dan memerahan kulit akan pulih dalam masa sekurang-kurangnya satu hingga dua minggu.

Sebenarnya, saya rasa sangat resah dan risau, selepas menjumpa doktor, ikut hasilan diagnosisnya, fungsi imun badan anak saya adalah sangat lemah. Selepas mengetahui Return Legacy memperkenalkan produk Mediterranean Kids, saya mendapati produk itu dapat meningkatkan fungsi imun anak, maka saya telah memberi dia minum satu pek minuman setiap pagi dan malam.

Dalam masa dua minggu sahaja, ia adalah jelas bahawa kulit sensitif anak saya telah bertambah baik, kemerahan dan bengkak selepas gigitan nyamuk akan reda dalam tempoh masa yang pendek, ini aladah satu kejutan yang tidak diduga kepada seorang ibu. Bagi anak, dia akan berkurangan mengalami sengsara yang akibat daripada kulit sensitif. Saya rasa amat bersyukur bahawa Mediterranean Kids dapat memperbaiki masalah kulit sensitif Sam.

Produk:

REOXlife Junior Mediterranean Kids

bottom of page