top of page

​   Penyakit:                

Penambahbaikan masalah kulit sensitif


Anak perempuan saya NingNing selalunya mengalami masalah kulit sensitif, yang palng serius dia pernah perlu sapu ubat luaran 3 kali sehari barulah gejala dia dalam kawalan, selagi dia perlu guna syampu yang dinasihati oleh doktor. Saya juga pernah mencari doktor dalam bidang perubatan Cina tradisional, guna perubatan herba untuk memandikan Ning Ning, tapi tidak berkesan. Sebagai ibu saya memang tahu ubat luaran ini jika diambilkan dalam masa tempoh yang panjang memang akan mendatangkan kesan negatif terhadap kulit Ning Ning, tapi kalau tidak sapu ubat luaran, dia akan menggaru dan lukakan dia sendiri, rasa sakit hati setiap kali terlihat dia macam itu.

Sehinggalah Return Legacy memperkenalkan produk baru, iaitu Mediterranean Kids pada Ogos 2019, saya pun terasa nak memberi Ning Ning cubalah produk ini, kerana bahan-bahan Mediterranean Kids adalah buah-buahan dan sayur-sayuran, tidak akan mendatangkan kesan buruk kepada kanak-kanak, maka saya memberi Ning Ning mengambil Mediterranean Kids sekali sehari.

Selepas 30 hari, saya mendapati masalah kulit sensitif anak saya telah bertambah baik, memang saya suka produk Return Legacy. Mediterranean Kids telah membantu saya, tak payahlah Ning Ning sekarang bergantung kepada ubat luaran. Saya yakin dan percaya bahawa jika Ning Ning mengambil Mediterranean Kids dengan berterusan, keadaan kulitnya akan bertambah baik lagi.

Produk:

REOXlife Junior Mediterranean Kids

bottom of page