top of page

​   Penyakit:                

Suka makanan yang lazat tapi nak kurus juga, bawalah produk Return Legacy di sampingan anda


Saya memang suka akan makan, bapa dan kawan-kawan saya memberi nama “Pencari makanan di Sibu”. Semenjak dari menengah sekolah, tubuh badan saya memang berisi, ada yang memberi nama saya “gorilla” . Saya dah cuba banyak cara untuk kurangkan berat badan tapi semuanya tidak berkesan.

Semasa Return Legacy mengeluarkan produk kurus badan, barulah saya dapati kuruskan badan juga boleh menjadi sesuatu perkara yang cukup senang dan penuh dengan kegembiraan. Saya memang membawa persepsi yang curiga semasa mendapati adik saya mulai mengambil produk itu. Tapi selepas melihat penghasilan adik, saya pun bertekad untuk mengurangkan berat badan. Saya masih mengekalkan amalan makan petang yang lama, dan pada masa yang sama, mengikuti resepi makanan scientifik yang dibekalkan oleh pelatih nutrisi, bolehlah saya kuruskan badan dengan senang. Ini adalah pengalaman yang tidak pernah saya punyai. Kalau berbanding dengan dahulu, berat badan saya mesti meningkat, takkanlah turun. Jadi ambil masa 2 bulan, berat badan saya sudah turun dari 80kg ke 75kg.

Dengan pakej kurus badan ini, bukan sahaja saya dapat terus makan makanan kegemaran saya, saya pun boleh kuruskan badan pada masa yang sama. Ini memang pengalaman yang cukup baik untuk saya. Dahulu saya cuma mempunyai pilihan saiz baju XXXL ataupun XXL, sekarang bolehlah saya pakai balik baju bersaiz XL, dan kemudian, saya ingin mencabar lagi untuk memuatkan diri dalam baju bersaiz L!

Produk:

NUREOX de’CLEANSE

NUREOX PROTEIN ProMix

REOXlife Mediterranean GOLD Plus

bottom of page