top of page

​   Penyakit:                

Bersedia untuk penghamilan selepas tiga tahun lebih dan berjaya


Adik perempuan saya Seline sediakan diri untuk berhamil selama tiga tahun lebih, selepas dia berjumpa dengan beberapa orang doktor pakar dan juga mencuba beberapa jenis ubat tradisional Cina, tambahan pula cuba cara pertanyaan kepada dewa-dewi. Kesalnya, dia masih tidak dapat berhamil, dan menghadapi perasaan kecewa setiap bulan, keluarga kami semua rasa khuatir dengannya.

Selepas saya memperkenalkan produk W+ kepada dia sekali-kali lagi, akhirnya dia akur dengan saya dan sudi mencuba, suaminya juga mengambil produk Mediterranean Gold. Selepas 2 bulan sahaja, adik saya berjaya mengandung, pada masa itu, pengambilan produk W+ dia cuma satu kotak sahaja. Saya masih teringat saat adik saya mengirim gambar tes kehamilannya kepada saya melalui Wechat, masih saya rasa terharu dan gembira. Adik dan suaminya tidak terhenti berterima kasih kepada saya. Rasa puas hati kerana dapat membantu orang lain, memang bernilai dan tidak dapat dibeli melalui duit.

Saya amat bersyukur juga kerana syarikat Return Legacy memperkenalkan produk yang begitu baik, dan membantu orang ramai untuk mencapai impian mereka. Jadi, “Never try Never Know”, jangan rasa ragu-ragu lagi! Melangkau langkah pertama dengan penuh keberanian, adik perempuan saya dah berjaya, mungkin sampai giliran kamu juga. W+ memang sahabat baik golongan wanita, kamu berhak untuk menikmati kejayaan itu!

Produk: REOXlife PRO W+

bottom of page