top of page

​   Penyakit:                

Indeks Asid urik yang tinggi


Masalah asid urik memang menyengsarakan, kerana perlu amat memerhatikan pengambilan makanan, kalau tidak kesannya memang serius. Suami saya mengalami masalah asid urik yang agak teruk, jika dia termakan sesuatu yang menyebabkan indeksmnya menjadi tinggi, dia akan rasa kesakitan dan membengkak, tidak dapat berjalan seketika juga. Walaupun dia ada mengambil ubat, tapi tidak dapat menyelesaikan masalahnya dari akar umbi.

Akhirnya, pada suatu hari, suami saya bersetuju untuk mengambil produk Return Legacy. Jadi dia mulai pengambilan 4 pek produk Mediterranean Gold sehari. Selepas habis guna sekotak, masalah asid urik dia dah berkurangan. Dia pun teruskan pengambilan produk itu, selepas sampai kotak ketiga produk MG habis, kebetulannya dia ada menjalankan ujian darah di Pathlab. Selepas suami saya menerima laporan dia pun rasa terkejut, iaitu kerana indeks asid urik dia sudah menjadi normal.

Maka saya pun yakin bahawa produk yang saya jual ini memang dapat membantu suami saya untuk menjadi sihat lagi. Dia masih minum produk MG sehingga sekarang lagi. Dia pun tidak begitu risau lagi termakan apa-apa yang akan menyebabkan kesakitan. Saya amat bersyukur kerana syarikat saya dapat mengeluarkan produk yang begitu baik!

Produk:

REOXlife Mediterranean Gold

bottom of page