top of page

​   Penyakit:                

Ketidakseimbangan hormon, kesusahan untuk berhamil, kesusahan tidur, tumor air dalam uterus


Pelanggan saya adalah seseorang yang mengalami ketidakseimbangan hormon, kedatangan bulan dia tidak tepat masa, dan tidak dapat berhamil selepas beberapa tahun dia berkahwin. Selepas pemeriksaan doktor, apa yang dikatakan ialah dia mempunyai androgen yang terlalu tinggi, jadi pun menerima pembedahan. Selepas pembedahan itu, akhirnya dia dapat berhamil dan melahirkan anak perempuannya.

Tetapi pada kebelakangan ini, dia mendapati dalam tempoh datang bulan, dia perasaan dengan masalah darah beku. Selepas melalui pemeriksaan doktor pakar wanita, maka mengesahkan dalam uterus dia mempunyai tumor air yang bersaiz 3.65cm. Selepas itu, saya memperkenalkan produk W+ kepada pelanggan saya, dia mengambil produk itu sebanyak sekotak sebelum balik ke doktor untuk mendapatkan rujukan. Doktornya memberitahu dia tumor airnya sudah hilang. Pelanggan saya berasa amat gembira dan berterima kasih kepada saya, dan berharap agar dapat mengandung sekali lagi.

Selain daripada itu, pelanggan saya juga berkata selepas pengambilan produk W+, dia dapat tidur dengan lebih nyenyak, maka dapat bekerja dengan lebih bersemangat. Ini amat berbeza dengan keadaannya dahulu, jadi dia pun ada memperkenalkan produk ini kepada kawan-kawan dia.

Produk: REOXlife PRO W+

bottom of page