top of page

​   Penyakit:                

Pemulihan parut pembedahan


Yuyu, ibu dan bapa amat bersyukur kepada Tuhan kerana menganugerahkan kamu kepada kami. Walaupun dugaan yang kamu dugai amat besar selepas kamu datang ke dunia ini, tapi Tuhan masih memberkati kamu, dan menemani kamu sepanjang pembedahan jantung yang begitu penting dan besar. Nasib baiklah pembedahan kamu berjalan dengan lancar, dan kamu pun selamat sentiasa.

Selepas menjalani pembedahan yang begitu besar, perkara yang paling menyakiti hati saya adalah badan Yuyu terdapat parut yang berkekalan. Saya rasa bersyukur kepada tuhan kerana beri saya peluang untuk menemui Abby Loh. Menerusi laman FB dia, barulah saya dapat menyaksikan betapa berkesan produk Return Legacy. Dah lama saya berasa resah dengan parut Yuyu dan tidak berharap parut dia terlalu jelas, saya risau ia akan mempengaruhi kelihatannya dari luar.

Pada mula-mulanya, saya cuma gunakan produk H+ dua kali sehari pada waktu siang hari dan malam, membiarkan luka pembedahan kering dulu, selepas itulah, barulah gunakan bersama produk Redoxy. Selepas gunakan produk H+ dan Redoxy selama 2 tahun, saya menyaksikan kesan penyembuhan lukanya, parut dia sudah kian menghilang. Saya akan terus menggunakan produk Return Legacy ini untuk anak saya Yuyu!

Produk:

2° REOX Series H+

2° Redoxy Essence

bottom of page