top of page

​   Penyakit:                

Berpantang selepas bersalin


Masa bersalin saya adalah 22/05/2017, tapi anak saya dilahirkan pada 11/05 melalui salinan secara normal. Produk Return Legacy telah membantu saya dalam tempoh selepas bersalin ini.

Saya mulai mengambil 2 pek Mediterranean Gold + Potent dua kali sehari, dan semburan H+ juga. Pada hari ketiga, luka saya sudah hampir sembuh dengan sepenuhnya. Selepas seminggu, saya langsung tidak rasa kesakitan lagi, dan dapat duduk di atas lantai dan bermain dengan anak perempuan saya. Pada hari keempat, saya mula mengambil produk W+, penyusuan saya baik, badan juga dalam keadaan yang baik.

Saya teringat semasa bersalin, mata saya berdarah dan bengkak mungkin disebabkan kegunaan kuasa semasa melahirkan anak, doktor mata telah memberi saya ubat sebelum saya keluar dari hospital, dan kata bahawa ambil masa selama 2-3minggu barulah boleh sembuh. Selepas itu, saya hanya menggunakan titisan ubat mata sahaja, selain daripada itu, saya gunakan produk H+. Dari segi penjagaan kulit, selepas bersalin selama seminggu(mulai dari 18/05), saya menggunakan satu set penjagaan kulit 2°, tiga kali sehari.

Saya mengamalkan amalan ini selama 30hari. Dalam tempoh sebulan ini, saya mengambil 4pek Mediterranean Gold+ dan 4pek Potent, satu pek W+, tambahan lagi makanan biasa. Selepas sebulan, wajah saya berseri-seri dan bersemangat juga. Kesihatan badan saya juga dibela, walaupun saya ada menyusu anak, sehingga anak saya membesar sampai 10 bulan, tidak pernahlah dia sakit. Sekarang mengimbas kembali waktu tempoh itu, saya amat bersyukur produk Return Legacy yang menemani saya, dan berjaya mengekalkan kesihatan badan saya, supaya dapat menjaga anak-anak saya dengan baik.

Produk:

2° REOX Series H+

REOXlife Potent

REOXlife Mediterranean Gold

REOXlife PRO W+

bottom of page