top of page

​   Penyakit:                

Datang bulan yang tidak teratur, tompok hitam, “Smile Line” dan “Marionette line”


Pada tahun 2014, saya mengalami keguguran anak, selepas berehat di rumah selama 2 minggu terus saya bekerja lagi. Pada tahun 2016 bulan Januari, saya masuk hospital lagi untuk pembedahan mengeluarkan tumor darah, pada masa itu, saya berehat selama hampir satu bulan. Tetapi sejak pada masa itu, saya mengalami masalah datang haid yang tidak teratur, kemungkinan bulan ini datang bulan berterusan selama 2 minggu, bulan yang kemudian datang bulan selama 3minggu. Saya sendiri tahu badan saya sudah ada masalah, memang saya rasa resah sahaja.

Pada masa itu, melalui Facebook, saya mengetahui produk W+ dapat memulihkan badan dan uterus wanita. Selepas beli W+, saya mengambil produk ini berkekalan selama 5 bulan, masa datang bulan saya sudah tepat, kulit saya juga bertambah baik, tompok hitam juga menjadi lebih cerah. Dalam tempoh masa ini, saya juga menggunanakan produk Redoxy dan Hydro, baru 2minggu sahaja, kulit muka saya rasa dah ketat. Masalah “Smile Line” dan “Marionette line” juga bertambah baik.

Dalam masa 6 bulan ini, saya hanya guna 3 jenis produk Return Legacy, saya sudah mencari balik kesihatan badan saya, dan menjadi lebih muda. Saya amat berterima kasih kepada Return Legacy kerana mengeluarkan produk yang begitu baik, dan dapat mendatangkan manfaat kepada orang ramai.

Produk:

2° Redoxy Essence

2° Activator Hydro

REOXlife PRO W+

bottom of page