top of page

​   Penyakit:                

Perlindungan menentang pengoksidaan


Selepas melahirkan anak, saya tidak pernah menjaga diri sendiri. Saya melahirkan seorang anak lelaki dan sepasang anak perempuan pada tahun 2011, 2013 dan 2015. Oleh sebab kesibukan penjagaan anak-anak, saya sudah lupa untuk menjaga diri sendiri. Masa dah lalu, Melatonin pada muka saya menjadi lebih, kulit saya kering dan mengelupas, keberanian saya dah hilang untuk melihat wajah diri sendiri dalam cermin.

Pada tahun 2016 bulan September, saya mulai guna produk Return Legacy iaitu Fresh,H+,Redoxy,Hydro. Pada mula-mulanya, saya beli adalah atas sokongan terhadap kakak saya. Tidak sangka dalam masa tempoh dua bulan sahaja, set produk ini sudah memulihkan kulit muka saya. Masalah lingkaran hitam mata, beg mata dan warna kulit yang tidak sekata semua dah dikurangkan!

Seterusnya, pada bulan November, saya juga mulai mengambil produk W+ untuk mengendalikan masalah hormon badan saya. Dalam proses sepanjang ini, saya rasa keyakinan diri kian pulih, dan berseri-seri lagi saya kelihatan. Inilah gambar pada tahun 2017 dan sudah menjadi lebih jelita pada tahun 2018.

Produk:

2° Activator Fresh

2° Activator Hydro

2° Redoxy Essence

2° REOX Series H+

bottom of page