top of page

​   Penyakit:                

Meningkatkan sistem imun tubuh untuk memerangi virus Covid-19


​​

Peningkatan sistem imun tubuh kita amat penting untuk memerangi penularan virus Covid-19, jadi Potent dan Mediterranean Gold Plus adalah pilihan yang terbaik.

Saya ingin cerita pasal pengalaman saya yang diserangi virus Covid-19 sebelum ini. Walaupun saya disahkan menghidap virus Covid-19, tetapi dengan sistem imun tubuh yang kuat, saya sudah sembuh dalam tempoh yang singkat. Sepanjang tempoh kuarantin, pihak hospital tidak pernah memberi sebarang ubat-ubatan. Saya memasuki wad pada 27th March, setiap pagi dan malam saya mengambil Potent dan Mediterranean Gold Plus. Pada 4th April, pihak hospital menjalani pemeriksaan untuk saya dan mengesahkan saya telah berjaya memerangi virus Covid-19!

Sebenarnya saya sudah lama mengambil Potent dan Mediterranean Gold Plus, sistem imun tubuh saya semakin ditingkatkan. Biarpun menjangkit virus Covid-19, tetapi saya mampu sembuh dengan cepat sekali sebab saya sentiasa memperhatikan kesihatan saya.

Oleh sebab itu, saya ingin memperkenalkan Potent dan Mediterannean Gold Plus kepada sekalian, inilah rahsia penjagaan kesihatan saya.

Product: REOXlife Mediterranean Gold Plus REOXlife Potent

bottom of page