top of page

​   Penyakit:                

Cacar Air


Sebelum ini, saya menjangkit cacar air dari anak, cacar air yang besar penuh di seluruh badan saya termasuk bahagian kemaluan. Saya berasa pedih dan sakit pada semua bahagian tubuh badan yang muncul cacar air. Saya mencuba produk Return Legacy selepas rakan memperkenalkan kepada saya. Selepas mengguna H+, luka cacar air mula kering dan kelupas, rasa sakit dan pedih berkurangan, parut juga semakin pudar. Setiap kali saya menyemburkan H+, rasa sakit dan pedih dapat ditenangkan dengan segera. Selepas 2 minggu saya teruskan menyembur H+, luka cacar air telah pun sembuh.

Dalam tempoh menjangkit cacar air, saya tidak dapat membasuh muka dengan pembersih muka, kerana boleh menyakitkan luka. Jadi, terdapat banyak luka cacar air di bahagian muka, dan juga menyebabkan lubang bergelombang, keadaan muka sangat teruk. Saya menggunakan esen Redoxy untuk melembapkan muka, mengurangkan kesakitan akibat cacar air, pudarkan parut dan lubang bergelombang di bahagian muka. Selepas 1 bulan saya menggunakan esen Redoxy, parut dan lubang pada muka mula pudar.

Disebabkan seluruh badan saya (termasuk bahagian kemaluan) penuh dengan cacar air, saya juga mengambil Mediterranean Gold untuk mempercepatkan pulihan luka cacar air dan pudarkan luka. Selepas 1 bulan saya mengambil produk, masalah cacar air sembuh sepenuhnya.

*H+, Redoxy, Mediterranean Gold digunakan bersama, boleh sembuh sepenuhnya dalam 1 bulan dan memudarkan parut.

Produk:

2° Redoxy Essence,

2° REOX Series H+

REOXlife Mediterranean Gold

bottom of page