top of page

​   Penyakit:                

Gula Darah Tinggi


Pada bulan September tahun lepas, doktor kata paras gula darah ibu saya tinggi, perlu berjumpa dengan doktor setiap bulan. Disebabkan tempat kerja, tidak mudah untuk saya bawa ibu berjumpa dengan doktor setiap bulan, tambahan lagi ibu tidak boleh memandu kereta, jadi merunsingkan saya. Selepas 3 bulan dalam keadaan ini, saya rasa perlu fikirkan penyelesaian masalah ini! Dalam bulan Disember, saya lihat fungsi Mediterranean Gold dan dapati salah satu fungsinya ialah mengekalkan paras gula darah dengan baik. Saya fikir ia mungkin dapat bantu ibu saya, lalu belikan untuk ibu. Selepas satu bulan, saya dapati ia memang berkesan, sehinggac doktor mengesyaki ibu makan ubat sebelum pemeriksaan, saya berjanji dengan doktor memang tidak, saya bawa ibu berjumpa dengan doktor dan dia tidak minum setitik air pun sebelum pemeriksaan, macam mana ibu boleh makan ubat dengan mulut yang kering.

Selepas itu, doktor kata: “Bagus, jumpa lagi dalam bulan Mac.”

Saya dan ibu terkejut: “Mac? Mac? Betulkah?”

Betul, memanglah bulan Mac! Tidak perlu lagi berjumpa dengan doktor setiap bulan jika boleh mengekalkan paras gula darah dengan baik. Berjumpa dengan doktor setiap 3 bulan sahaja. Saya tidak perlu risau lagi keselamatan ibu pergi ke hospital setiap bulan, lebih baik kalau kurangkan bilangan pergi hospital.

Saya sangat harap kali seterusnya doktor beritahu ibu “jumpa setiap 6 bulan.” Saya percaya, memang akan berlaku satu hari nanti. Saya harap ibu sihat sentiasa, kurangkan jumlah ubat, dan dapat mengekalkan paras gula darah dengan baik.

Produk:

REOXlife Mediterranean Gold

bottom of page