top of page

​   Penyakit:                

Jerawat, Parut Jerawat, Jeragat, Kulit Sensitif


Saya mengalami masalah kulit sensitif pada tempoh masa yang panjang, tambahan lagi kesinambungan kegagalan menghilangkan pigmen gelap, menyebabkan saya tidak percaya sebarang produk lagi dan topeng muka merupakan kawan baik saya. Rasa rendah diri menyebabkan saya rasa tiada maksud dalam kehidupan, sehingga bertemu dengan senior saya – Miko. Sebotol H+ dan Redoxy mengubah kehidupan saya……

Kalau tiada Redoxy sejak tiga tahun lalu, saya malu berjumpa dengan orang lain sampai sekarang, saya juga tidak sanggup menganggul kepala untuk melihat dunia yang cantik ini. Saya juga tidak akan suka kepada mengambil gambar, kerana benci muka saya yang penuh dengan jerawat, jeragat dan parut jerawat.

Saya teruskan mengguna Redoxy setiap pagi dan malam dalam tempoh 3 tahun ini, tahun 2015 – 2018. Pada masa sekarang, walaupun keadaan muka saya tidak sampai tahap sempurna, tetapi saya memang berpuas hati. Terima kasih kepada Redoxy membolehkan saya mengucap selamat tinggal kepada topeng muka! Untuk rakan yang ingin mengubah keadaan kulit, cubalah Redoxy, anda boleh mempunyai kulit yang lebih sempurna!

Produk:

2° REOX Series H+

2° Redoxy Essence

bottom of page