top of page

​   Penyakit:                

Kesakitan Haid, Anemia Keturunan Dan Masalah Asid Urik


Pada suatu hari yang lapang, saya melihat gambar lama dan memang terkejut, tidak sangka besarnya perbezaan! Hari ini saya ingin kongsikan sebab saya sayang produk Return Legacy, sehingga menjadi ejen seluruh dunia dari pengguna biasa. Saya berani memperkenalkan produk kepada kawan-kawan saya disebabkan saya sendiri saksikan keberkesanannya. Saya tidak pernah memperkenalkan dan menjual produk kepada orang lain secara sembarangan.

Pada 31 Mei 2017, hari Isnin, dan merupakan hari rehat saya, secara kebetulan, saya pergi ke satu pusat kecantikan untuk rawatan kulit. Pekerja pusat cantik nampak muka saya pucat lalu memperkenalkan saya W+ dan Mediterranean Gold. W+ amat menarik saya. Pada masa itu, kebetulan saya ingin merawat masalah kesakitan haid. Pada asalnya saya ingin ambil pakej asas, kebetulan pada bulan itu terdapat promosi jadi ejen dengan modal yang rendah, oleh itu, saya terus menjadi ejen. Selepas itu, saya mengambil Mediterranean Gold dan sapu Redoxy essence setiap hari, serta mengambil W+ apabila datang haid.

Sebelum mengambil W+, saya mengalami kesakitan haid yang semakin serius, sehingga tidak dapat tidur dan kerja, tambahan lagi muntah dan cirit-birit, tiada tenaga dan pening kepala. Selepas 1 bulan saya mengambil produk, senior saya dapati muka saya kelihatan semakin cerah.

Seterusnya Mediterranean Gold dan Redoxy essence. Mediterranean Gold memperbaikkan masalah anemia keturunan dan masalah asid urik saya. Redoxy essence pula mengurangkan masalah jerawat, lingkaran gelap bawah mata, bintik hitam dan muka kendur. Memang nampak tuanya jika lihat gambar lama saya. Saya amat berterima kasih kepada RL kerana mengeluarkan produk yang begitu hebat!

Produk:

REOXlife Mediterranean Gold

2° Redoxy Essence

REOXlife PRO W+

bottom of page