top of page

​   Penyakit:                

Ekzema Tangan


Saya menggunakan cecair mencuci botol susu setiap hari selepas bersalin, inilah permulaan mimpi ngeri saya. Pada permulaannya, saya hanya rasa tangan sangat kering, kemudian saya rasa gatal sehingga tidak dapat tidur pada waktu malam. Selepas itu, tangan saya mula mengupas dan retak, macam luka yang dipotong pisau. Kemudian saya baru sedar terlebih membersih akan menanggalkan selaput pelindung pada tangan, bahan pembersih yang berkualiti rendah juga akan mengeringkan tangan dengan lebih teruk dan menjadikan ekzema tangan.

Dalam tempoh masa itu, saya telah mencuba banyak bahan pembersih yang dipuji bagus, tetapi masalah ekzema tangan tidak mengurangkan juga. Jadi saya pergi ke farmasi dan membeli banyak krim, tetapi tidak berkesan walaupun saya sapu dalam tempoh masa yang panjang. Selepas itu, saya berjumpa dengan doktor kerana tiada cara lain, doktor marah saya kenapa sekarang baru mendapatkan rawatan dan keadaan sudah menjadi teruk sangat. Tetapi tidak berkesan juga walaupun sapu ubat yang diberikan oleh doktor. Masalah ekzema tangan ini merunsingkan saya, kerana saya tidak dapat membuat kerja rumah. Mencuci baju, pinggan, mandi untuk anak perlu menyentuh air dan bahan pembersih.

Selepas itu, saya nampak ramai yang memperkenalkan H+, cecair ajaib ini, saya pun beritahu senior saya bahawa saya ingin mencuba produk ini. Pada masa yang sama, saya juga mengambil mediterranean gold dan potent. Di bawah rawatan dari dalaman dan luaran, akhirnya masalah ekzema tangan saya diperbaiki, tetapi tidak boleh sembuh sepenuhnya. Senior mencadangkan saya sapu Hydro untuk melembapkan tangan, dia kata banyak kes ekzema tangan sembuh dengan menggunakan H+ dan Hydro pada masa yang sama. Akhirnya, di bawah gabungan H+, Hydro, Mediterranean Gold Dan Potent, tangan saya sembuh sepenuhnya! Terima kasih kepada RL!

Produk:

2° Activator Hydro

2° REOX Series H+

REOXlife Potent

REOXlife Mediterranean Gold

bottom of page