top of page

​   Penyakit:                

Ketidakseimbangan Hormon, Susah Mengandung


Saya sedia untuk mengandung selama 4 tahun, berjumpa dengan doktor perubatan moden dan perubatan cina, tetapi tidak juga mengandung. Tempoh haid saya tidak tepat masa, kadang-kadang datang sekali dalam masa dua bulan lebih, juga pernah datang haid sepanjang 20 lebih hari dalam sebulan. Doktor kata saya mendapat ketidakseimbangan hormon.

Kawan di sekitar saya mengetahui saya cuba cara yang berlainan demi mengandung, tetapi tidak juga berjaya. Suami juga menjalani pemeriksaan, kualiti dan keaktifan sperma dia kurang baik, ini juga merupakan salah satu sebab saya susah mengandung. Selepas doktor membaca laporan, dia mencadangkan kita menjalani inseminasi buatan, kerana peluang sangat kecil untuk mengandung secara semula jadi, tetapi saya dan suami ingin cuba juga mengandung secara semula jadi, kerana tidak ingin mengalami kesusahan inseminasi buatan. Oleh itu, doktor mencadangkan kami cuba untuk mengambil produk kesihatan selama 6 bulan. Jika tetap tidak mengandung, perlu menjalani inseminasi buatan juga, kerana kami bukan lmuda lagi, tidak sesuai untuk tunggu lama.

Pada masa yang sama, saya mencari produk yang boleh mengurangkan masalah ekzema saya dalam internet. Saya nampak kawan sekolah rendah saya yang berada di Pulau Pinang sekarang kongsikan bukti keberkesanan H+, oleh itu saya tanya dia tentang kesan H+ dan lain-lain lagi. Kemudian, dia mencadangkan saya untuk mencuba , kerana dia tahu keadaan saya yang sedia untuk mengandung apabila pertemuan kita pada pesta tahun baru. Saya pun berfikir, bagaimanapun saya sudah cuba banyak cara, tetap juga tidak berjaya, apa kata cuba produk ini. Oleh itu, saya membeli 1 set produk (sekotak W+, sekotak Mediterranean Gold, sebotol Redoxy) daripada dia, tetapi tidak membeli H+.

Satu tempoh masa selepas saya mengambil produk, saya berasa diri saya menjadi lebih bersemangat, kesan Redoxy juga bagus, oleh itu, saya naik taraf ke Premium, kemudian baru mengambil set ejen (rasa diri saya bodoh). Pada masa itu, saya mengambil Mediterranean Gold dan juga W+.

Sebelum ini, suami saya menyokong vitamin syarikat lain dan kurang percaya produk RL, tetapi saya sering menggalakkan dia mengambil Mediterranean Gold, dia mengambil selepas empat bulan. Pada masa yang sama, saya membawa dia untuk menghadiri persidangan produk baru Potent, dia terkejut dengan suasana persidangan itu dan mula mengambil Potent dan Mediterranean Gold selepas balik rumah.

Selepas 2 bulan, akhirnya saya berjaya untuk mengandung! Dia hanya mengambil Mediterranean Gold dan Potent untuk 2 bulan, saya mengambil W+ dan Mediterranean Gold untuk 6 bulan dan Potent untuk 2 bulan. Kebetulan ini merupakan tempoh 6 bulan yang dicadangkan oleh doktor! Kami berasa amat gembira kerana tidak perlu menjalankan inseminasi buatan!

Pada hari ini, anak perempuan kami sudah 11 bulan! Kami memang cinta kepada Return Legacy! Sehingga sekarang, suami saya juga sering kata keberkesanan Potent menang hebat!

Produk:

2° Redoxy Essence

REOXlife Mediterranean Gold

REOXlife PRO W+

bottom of page