top of page

​   Penyakit:                

Muka Kering, Banyak Jerawat, Pori Muka Besar


Saya mengguna produk SK II sebelum bertemu dengan RL, kerana saya rasa produk yang mahal mesti berkesan! Tambahan lagi, saya pergi ke pusat kecantikan setiap 3 minggu. Tetapi, juru kecantikan kata muka saya kering, banyak jerawat dan pori muka besar juga setiap kali saya pergi ke pusat kecantikan. Saya berasa kecewa juga apabila melihat muka sendiri.

Oleh itu, saya rasa perlulah mencari produk kecantikan yang mamang boleh bantu mengurangkan masalah muka saya pada masa itu, kembalikan wajah muda saya dan bukan melawan penuaan. Jadi, saya tidak lagi memcari produk yang mahal tetapi produk yang berkesan.

Saya mengetahui produk RL kerana anak mengalami masalah mulut sensitif, dan saya juga mempunyai masalah sakit jantung, secara kebetulan, saya mengetahui produk kecantikan mereka. Produk mereka tidak mahal, saya boleh beli banyak jika berbanding dengan SK II, jadi saya cuba produk dari luaran dan dalaman. Saya menggunakan produk kecantikan H+、Hydro dan Redoxy setiap pagi dan malam, mengambil 2 pek Mediterranean Gold setiap hari, dan juga mengambil W+. Saya juga berhenti mengambil collagen, kerana ingin tengok kesan produk-produk ini. Selepas kira-lira 1 minggu, saya rasa lebih selesa pada bahagian muka, tidak begitu berminyak lagi, dan keadaan kulit banyak meningkat!

Apabila membuat perbandingan pada keadaan sekarang selepas 2 tahun, saya terkejut kerana mendapati keadaan kulit telah banyak meningkat! Masalah jerawat dan bintik hitam telah mengurangkan! Pori muka juga menjadi lebih kecil! Jeragat juga hampir hilang! Lingkaran gelap bawah mata juga menjadi pudar!

Oleh itu, saya boleh pasti produk kesihatan dan kecantikan RL adalah sangat hebat! Saya memang jatuh cinta kepadanya!

Produk:

2° Activator Hydro

2° REOX Series H+

2° Redoxy Essence

REOXlife Mediterranean Gold

REOXlife PRO W+

bottom of page