top of page

​   Penyakit:                

Muka penuh dengan jerawat, senang sakit, muka pucat, bibir sensitif


Secara kebetulan nampak gambar lama, mendapati “peristiwa lalu” memang malu untuk fikir! OMG, orang dua tahun lalu itu betulkah saya? Beritahu anda secara diam-diam, sebenarnya saya rasa rendah diri pada masa dahulu, tidak berani untuk melihat cermin, jadi sebelum ini memang tidak dapat nampak gambar selfie saya. Pada masa itu, muka saya sangat pucat dan senang muncul jerawat, terutamanya pada dahi. Disebabkan saya bekerja dalam sektor kejuruteraan, sentiasa berada dalam persekitaran penuh dengan kimia, jadi kulit saya lebih senang sensitif, pori muka juga semakin besar.

Pada tahun 2016, secara kebetulan saya mengetahui produk H+ dan Mediterranean Gold dari syarikat Return Legacy yang merupakan satu-satunya ejen teknologi MMNT di Asia Tenggara. Pada permulaannya, saya ingin menyelesaikan masalah bibir sensitif, selepas saya nampak kesan lalu mula mengguna Redoxy dan mengambil Potent, dan mendapat kesan yang tidak sangka. Kulit di bahagian muka menjadi lebih tegang, muka juga semakin cerah, dan tidak lagi dirunsingkan oleh masalah dahi yang penuh dengan jerawat.

Hydro yang merupakan penghidratan yang kuat membolehkan kulit saya tidak lagi kering. Selain mengurangkan masalah muka, Mediterranean Gold juga mengurangkan masalah sembelit saya dan meningkatkan imuniti badan, membantu saya mengurangkan bilangan sakit. Dua tahun sebelum ini saya perlu mengambil ubat hampir setiap bulan. Saya rasa bersyukur kerana bertemu dengan Return Legacy dan menjadi ejen mereka, membolehkan diri saya menjadi lebih baik serta mempunyai kehidupan yang lebih baik!

Produk:

2° Activator Hydro

2° Redoxy Essence

2° REOX Series H+

REOXlife Potent

REOXlife Mediterranean Gold

bottom of page