top of page

​   Penyakit:                

Pori Muka Tersumbat + Muka Berjerawat


Keadaan muka saya merupakan muka berjerawat dan berminyak, tetapi bukan teruk sangat, hanya mempunyai jerawat yang kecil. Pori muka saya tersumbat disebabkan oleh keadaan persekitaran dan gaya hidup saya, dan ia membentuk jerawat kemudian. Tambahan lagi saya mempunyai kulit sensitif, mengalami masalah gatal dan sakit terik sepanjang masa.

Saya tiada tabiat mengguna produk kecantikan, kerana susah membersihkan muka disebabkan jerawat, tidak berkesan juga walaupun saya mengguna apa jua produk kecantikan, sebaliknya menyebabkan keadaan muka jadi lebih teruk dan merah bengkak. Sehingga bertemu dengan produk Return Legacy, saya nampak harapan.

Pada permulaannya, saya hanya menyemburkan H+ untuk mengurangkan radang, saya mendapati bahagian yang merah bengkak banyak diperbaiki. Selepas itu, saya mula menggunakan Redoxy dan Hydro, serta mengambil Mediterranean Gold dan Potent. Pada masa itu, saya membeli 1 set Mediterranean Gold (3 kotak) dan Potent (tiga kotak). Saya mendapati keadaan kulit banyak meningkat dengan mengambil produk setiap hari.

Produk:

2° Activator Hydro

2° Redoxy Essence

REOXlife Potent

REOXlife Mediterranean Gold

bottom of page