top of page

​   Penyakit:                

Sedia Mengandung Untuk 3 Tahun Dan Akhirnya Berjaya


Saya datang untuk maklumkan berita baik! Saya hanya mengambil 1 kotak W+ dan berjaya mengandung selepas pemeriksaan pada 26/11/16! Sebenarnya saya telah bersedia untuk mengandung anak kedua selama 3 tahun, anak pertama sudah berumur 3 tahun sekarang. Saya pernah berjumpa dengan doktor sebelum ini, doktor kata saya tiada masalah, tetapi dalam masa 3 tahun itu saya tetap tidak mengandung. Walaupun doktor kata saya tiada masalah, tetapi saya rasa kemungkinan Rahim saya terlalu lemah, kerap pergi ke tandas. Oleh itu, saya pun mengambil keputusan untuk mengambil W+.

Sebaliknya, laporan pemeriksaan suami menujukkan sperma dia lebih lemah, jadi saya memberikan suami Mediterranean Gold untuk diambil dan kemudian tambah dengan Potent lagi. Dalam proses rawatan ini, kami menghadapi dengan rasa kebiasaan, tidak memberi tekanan untuk kami berdua. Jadi saya hanya berfikir, sedangkan suami mengambil produk kesihatan, saya juga ambillah W+ untuk membolehkan saya menjadi lebih sihat.

Di bawah kerjasama antara kami berdua, akhirnya saya berjaya mengandung, memang gembira! Oleh itu, saya perlu kongsikan perkara yang baik ini, harap boleh membantu orang lain yang mempunyai keperluan. Saya juga berterima kasih kepada senior saya – Ivy, dialah orang yang memperkenalkan saya produk Return Legacy, terima kasih!

Produk:

REOXlife PRO W+

bottom of page