top of page

​   Penyakit:                

Asid Urik Dan Bacaan Kolesterol Melebihi Kadar Normal


Ayah menjalani pemeriksaan badan selepas Tahun Baru Cina tahun ini, keputusan menunjukkan bacaan asid urik dan kolesterol melebihi kadar normal. Oleh itu, doktor mencadangkan ayah supaya mula mengambil ubat untuk mengelakkan bacaan asid urik dan kolesterol meningkat lagi. Tetapi ayah risau sebaik sahaja mula mengambil ubat, dia akan bergantung kepada ubat selepasnya, jadi ayah menolak cadangan tersebut.

Selepas itu, ayah mula mengambil 2 pek Mediterranean Gold setiap pagi dan malam, meneruskan mengambil sehingga bulan Julai. Selepas syarikat mengeluarkan Mediterranean Gold PLUS, saya terus beli untuk ayah, ayah menukar mengambil 1 pek Mediterranean Gold PLUS setiap pagi dan malam.

Ayah menjalani pemeriksaan badan lagi pada bulan Ogos. Selepas laporan keluar, ayah memberitahu kita dengan gembira bahawa dia hanya mengambil Mediterranean Gold dan Mediterranean Gold PLUS dalam setengah tahun ini dan bacaan asid urik serta kolesterol telah turun, semua keputusan laporannya cantik, tidak lagi highlight oleh doktor.

Produk:

REOXlife Mediterranean Gold PLUS

bottom of page