top of page

​   Penyakit:                

Merawat Rahim Untuk Mendapat Anak Ketiga


Kebelakangan ini, ramai kawan tanya saya bagaimana merawat rahim dan berjaya mengandung anak ketiga sebelum ini.

Fikir balik masa mengamdung anak kedua, saya bsibuk dengan kerja, kurang minum air, menyebabkan jangkitan saluran kencing. Jangkitan ini juga menyebabkan kehamilan ektopik, iaitu hamil di luar kandungan. Rahim yang tidak sihat akan menyebabkan banyak masalah semasa mengandung. Untuk kes saya, disebabkan kehamilan ektopik, saya terpaksa memotong sebelah tiub fallopio.

Selepas pembedahan, saya percaya terdapat juga peluang untuk mengandung jika rahim dirawat dengan baik, walaupun tinggal sebelah tiub fallopio. Saya mengambil W+ selama ini untuk meningkatkan peluang mengandung. Saya tahu peluang mungkin kecil, tetapi mendoakan supaya Tuhan memberikan anak kepada saya.

Dalam masa 8 bulan, akhirnya saya dapat menjadi ibu lagi! Doktor pernah kata orang yang mengalami kehamilan ektopik mendapat peluang yang tinggi untuk kehamilan ektopik lagi. Nasib baik doktor kata anak terkandung dalam tempat yang betul, tidak hamil di luar kandungan, membesar dengan sihat dalam perut saya sekarang!

Selepas pengalaman yang begitu derita, saya ingin membantu wanita yang mengalami masalah di rahim tetapi ingin mengandung, bersama-sama kembalikan kesihatan wanita.

# Bersyukur kepada rahmat Tuhan

#Bersyukur kepada W+ hadiah wanita

Produk:

REOXlife PRO W+

bottom of page