top of page

​   Penyakit:                

Obesiti Disebabkan Oleh Hormon


Rangka badan saya besar sejak lahir, saya mempunyai ketinggian 161cm. Pada masa sekolah menengah, paling kurus boleh sampai 48kg. Saya agak malas, biasanya tidak bersenam. Saya anggap diri muda lagi, juga tidak menjadi gemuk walaupun makan banyak, jadi saya tiada langsung pemikiran bersenam untuk menguruskan badan.

Pada umur 23, muka saya penuh dengan jerawat, jadi saya berjumpa dengan doktor pakar kulit, doktor memberikan saya doxycycline untuk mengambil. Ubat ini akan menyebabkan perubahan hormon dan menyebabkan badan menjadi gemuk. Selepas itu, berat badan saya menaik sehingga 55kg. Berat badan ini telah kekal dalam masa 2 tahun. Walaupun saya dirunsingkan oleh berat badan yang tidak diingini dan juga lemak tersekat di bahagian bawah badan, tetapi saya tiada pemikiran untuk menguruskan badan. Saya hanya mengawal sedikit tabiat pemakanan, mengubah tabiat makan selepas waktu malam, tetapi berat badan tidak menurun juga.

Sehingga bulan April tahun ini, saya melibatkan diri dalam RL, syarikat mengeluarkan rancangan Don't quit get fit serta Mediterranean Gold PLUS, de’CLEANSE dan Promix, produk mengawal berat badan. Dengan ini, berat badan saya menurun dari 55kg ke 51kg, telah menurun sebanyak 4kg. Antaranya, penurunan 55kg ke 53kg ialah kesan rawatan mengambil Mediterranean Gold. Penurunan 53kg ke 51kg merupakan kesan cabaran mengambil Mediterranean Gold Plus dalam 7 hari.

Terima kasih kepada syarikat kerana mengeluarkan produk yang hebat untuk membantu orang malas dalam masyarakat ini. Sekarang saya tidak lagi mudah berasa penat dan sentiasa rasa ingin tidur, rasa diri saya leganya.

Produk:

NUREOX de'CLEANSE

NUREOX PROTEIN ProMix

REOXlife Mediterranean GOLD plus

bottom of page