top of page

​   Penyakit:                

Ketidakseimbangan hormon


Saya mengalami masalah haid tidak menepati masa sejak muda, amat bersyukur dapat mengandung dan melahirkan 2 anak dengan senang selepas khawin. Tetapi saya mengalami pengguguran kandungan yang seterusnya. Akibatnya, saya tidak dapat mengandung dalam 5 tahun selepasnya. Tambahan lagi, haid boleh tidak datang untuk 6 bulan! Doktor kata saya mengalami masalah ketidakseimbangan hormon.

Sebelum ini saya tidak percaya kepada produk kesihatan, tetapi saya menemui W+ dalam masa yang betul. Saya hanya mengambil selama 3 bulan dan berjaya mengandung anak keempat, iaitu anak bongsu saya.

Saya sebagai orang yang berpengalaman boleh janji, W+ memang hebat. Bukan saya sahaja yang mendapat manfaat, ramai lagi yang mendapat manfaat! Jika anda mengalami masalah untuk mengandung, anda boleh beri satu peluang untuk mengambil W+ dengan teliti, biar W+ bantu mengimbangkan Estrogen dalam badan, merawat rahim, dan menghasilkan kandungan yang sihat. Rahim merupakan nyawa kedua untuk wanita, jika tidak menjaga dengan baik, sendirilah yang resah gelisah!

Produk:

REOXlife PRO W+

bottom of page