top of page

​   Penyakit:                

Salah Larasan Selepas Bersalin


Berat badan saya sebelum bersalin ialah 55kg dan terus menaik sehingga 74kg pada tempoh akhir penghamilan. Saya tidak dapat kuruskan badan disebabkan oleh salah larasan selepas bersalin. Saya masih lagi 65kg apabila anak 2 bulan, bukan sahaja berat badan mengejutkan, saya juga kelihatan penat, keadaan kulit juga teruk (kulit kering, kuning kusam, pori muka besar). Ini disebabkan oleh kurang penjagaan kulit selepas bersalin dan sibuk menjaga anak, keadaan saya memang teruk.

Saya tidak boleh membiarkan keadaan ini berterusan! Oleh itu saya mengambil W+, Mediterranean Gold/Mediterranean Gold PLUS dan Potent dengan rajin. Tambahan dengan 3 produk kecantikan yang hebat - H+,Redoxy dan Hydro.

Sampai ke bulan Mei, berat badan saya mula mengekal pada kira-kira 60 kg, tiada peningkatan lagi. Tetapi cuba anda tengok, keadaan kulit telah meningkat, agu berlapis juga hilang.

Saya menemui pakej menguruskan badan yang paling berkesan Mediterranean Gold PLUS dan de’CLEANSE pada bulan Julai. Berat badan saya terus menurun 4kg dalam 2 bulan, memang gembira, sebelum ini saya rasa sendiri tidak boleh diselamatkan .

Dengan cara ini, 8 bulan berlalu. Adakah anda nampak perubahan saya? Saya berkejut juga jika tengok balik gambar lama.

Produk:

2° REOX Series H+

2° Redoxy Essence

2° Activator Hydro

REOXlife PRO W+

REOXlife Potent

REOXlife Mediterranean Gold

REOXlife Mediterranean Gold PLUS

bottom of page