top of page

​   Penyakit:                

Bacaan Asid Urik Tinggi


Suami saya mendapati lututnya sakit walaupun makan sedikit kacang, sayur ataupun makanan ringan pada usia 32 tahun. Rasa sakitnya mempengaruhi kerja dan kehidupan dengan serius. Selepas pemeriksaan, mendapati bacaan asid uriknya tinggi, oleh itu dia mula mencuba produk kesihatan yang lain, tetapi tidak bantu untuk mengurangkan masalah asid uriknya selepas satu tempoh mengambil dan banyak belanja dengan sia-sia.

Selepas Potent dikeluarkan, saya memberikan dia mengambil Mediterranean Gold tambah dengan Potent, satu pek setiap pagi dan malam. Dalam masa hanya 2 minggu, dia mendapati lututnya tidak sakit lagi. Untuk membuktikan kesan Mediterranean Gold dan Potent, dia mula makan sedikit kacang, sayur dan makanan ringan. Memang hebat, betul-betul tidak sakit lagi!

Oleh itu, bermula pada masa itu, dia boleh menikmati taugeh, sayur, kacang dan makanan ringan yang dia suka, dan boleh makan kacang semasa makan nasi lemak. Disebabkan lututnya tidak sakit lagi, jadi dia hanya membuat pemeriksaan darah lagi selepas 6 tahun.

Produk:

REOXlife Mediterranean Gold

REOXlife Potent

bottom of page