top of page

​   Penyakit:                

Garis Halus, Garis Senyum, Bacaan Helicobacter Pylori Melebihi Normal


Selepas suami menghabiskan sebotol Redoxy, kulit mukanya menjadi cerah, yang paling menggembirakan ialah garis halus dan garis senyumnya dipudarkan! Jadi, dia meneruskan penggunaan Redoxy sehingga kini!

Pada bulan Januari tahun ini, keputusan pemeriksaan badan suami menunjukkan bacaan Helicobacter pylori boleh mengurangkan keasidan perut dan membolehkan bakteria yang tidak sepatut berada di perut membiak. Ini akan menghancurkan mukosa gastrik, asid perut akan menghakis tisu normal, dan seterusnya menyebabkan ulser gastrik mengekal dan tidak boleh sembuh. Lama-kelamaannya, ulser gastrik dalam tempoh panjang ini boleh mengakibatkan perforasi gastrik, pertumbuhan sel yang tidak normal, kanser dan lain-lain lagi.

Suami mengambil ubat yang diberi oleh doktor dengan mengikut arahan dan akhirnya kuman dapat dikawal , bacaan tidak naik lagi, tetapi tidak menurun juga, hanya maintain saja. Dia mula mengambil Mediterranean Gold pada bulan Jun, membuat pemeriksaan lagi selepas 2 bulan mengambil dan mendapati bacaan Helicobacter pylori telah menurun sehingga negatif!

Memang menggembirakan kami! Bersyukur kerana RL memulangkan kesihatan dan awet muda kepada suami saya melalui rawatan dalaman dan luaran!

Produk:

2° Redoxy Essence

REOXlife Mediterranean Gold

bottom of page