top of page

​   Penyakit:                

Jangkitan Bakteria, Kulit Merah Bengkak, Gatal


Ini anak bongsu saya Eden, kami mendapati ketiak kanannya terdapat 3 bintik merah pada 31/5/2016, tetapi tidak memberi perhatian. Tidak sangka selepas 3 hari, bahagian tekak, mulut dan telinganya mula merah, bengkak dan gatal, gatal sehingga dia tidak dapat tidur dan memakai baju, dan juga mesti buka penghawa dingin! Pada malam tersebut, saya banyak menyemburkan H+ untuk dia dan sapukan Hydro untuk mengelakkan kulit retak, juga memberikan dia Mediterranean Gold untuk diambil.

Disebabkan keadaannya bertambah serius, saya segera membawa dia berjumpa dengan doktor keesokan harinya, doktor kata disebabkan oleh jangkitan bakteria. Saya amat bersyukur kerana dia tidak demam selepas mengambil Mediterranean Gold, juga tidak perlu masuk wad. Budak yang mendapat jangkitan bakteria perlu diwadkan kerana demam.

Selepas 3 hari banyak menyemburkan H+ dan banyak sapukan Hydro serta mengambil Mediterranean Gold, saya mendapati kulit yang dijangkit telah kering dengan cepat dan mula mengupas pada hari keenam, doktor kata ini tanda jangkitan bakteria mula elok. Kulit anak bongsu lebih licin dan cerah selepas pulih.

Bersyukur kerana saya mempunyai H+, Hydro dan Mediterranean Gold, membantu mengurangkan masalah jangkitan bakteria anak, sebenarnya jangkitan bakteria boleh menyebabkan kematian! Memang saya pernah dengar [jangkitan bakteria], tetapi tidak tahu betapa seriusnya jika tidak pernah mengalaminya sendiri!

Produk:

2° Activator Hydro

2° REOX Series H+

REOXlife Mediterranean Gold

bottom of page