top of page

​   Penyakit:                

Ketidakseimbangan Hormon, Bibir Sensitif


Badan muncul tanda ketidakseimbangan hormon apabila saya mengandung anak ketiga, menyebabkan bibir sensitif, merah bengkak, kering, mengupas dan juga mengalir cecair nanah. Saya amat kecewa pada masa itu, tidak faham kenapa diri menjadi begitu hodoh, jadi terdapat satu tempoh yang panjang, saya tidak berani untuk keluar, juga rasa amat sedih.

Saya pernah berjumpa dengan doktor dan sapu ubat steroid yang diberi oleh doktor, juga mengikut arahan tidak makan makanan yang pedas, makanan laut dan makanan yang berbisa, tetapi tidak smebuh juga, hanya boleh menerima wajah yang hodoh sendiri.

Pada bulan Mac 2017, saya mencuba POTENT dan MEDITERRANEAN GOLD, mengambil satu pek setiap hari, dan saya nampak keajaiban dalam tempoh 1 minggu sahaja! Kawasan bibir yang sensitif mula pulih, merah dan bengkak telah hilang, juga tidak lagi mengalir nanah. Saya memang sangat gembira, kira-kira 1 bulan, masalah sensitif hilang sepenuhnya. Saya amat yakin dengan produk, jadi saya terus mengambil POTENT dan MEDITERRANEAN GOLD setiap hari sehingga sekarang. Produk ini juga menjadikan wajah saya lagi mudah, dan kelihatan cantik.

Produk:

REOXlife Potent

bottom of page