top of page

​   Penyakit:                

Ketidakseimbangan Hormon, Kulit Gelap, Jerawat


Dalam satu tempoh sebelum ini, disebabkan lambat tidur dan kurang tidur dalam tempoh yang panjang, tambahan lagi ketidakseimbangan hormon, saya menghadapi masalah kulit gelap dan muncul jerawat, menyebabkan saya tidak lagi yakin. Selepasnya, saya menemui Rita Chow, perubahannya menarik saya, jadi saya mengambil keputusan untuk mengikut langkahnya, mula menggunakan pakej kecantikan 2° bermula 11/03/2017.

Saya berasa kesan sangat baik selepas mengguna, tidak lagi muncul jerawat dengan serius seperti sebelum ini walaupun dalam tempoh mengandung. Jadi saya semakin yakin dengan produk syarikat ini lalu membeli 3 kotak W+ sekali gus, dan mula mengambil selepas bersalin.

Memang boleh nampak kesan jika mengambil denga n berterusan, keadaan muka semakin cerah dan juga semakin bersemangat, kesan W+ memang hebat! Jadi saya teruskan mengambil 1 kotak W+ setiap bulan selepas pulih daripada bersalin, saya juga cuba produk yang lain dari syarikat, mula mengambil mediterranean gold an potent. Selepas syarikat mengeluarkan de’cleanse yang membantu detoks, saya juga mula mencuba dengan segera.

Kawan di sekeliling nampak kesan saya dan mengikut langkah saya untuk mencuba, sebab sebelum ini saya pernah kata, biar saya jadi tikus putih yang memulakan percubaan dahulu. Sekarang saya juga kurang tidur disebabkan menjaga anak, tetapi tetap bersemangat! Jadi kawan kata sayalah tikus yang semakin putih dan semakin bersemangat.

Produk:

NUREOX de'CLEANSE

REOXlife PRO W+

REOXlife Potent

REOXlife Mediterranean Gold

bottom of page