top of page

​   Penyakit:                

Kulit Penuh Dengan Jerawat, Lubang Disebabkan Jerawat, Warna Kulit Tidak Sekata


Saya merupakan orang tua yang berumur 27 tahun, saya telah menggunakan Redoxy Essence, H+ dan Activator Hydro dari Return Legacy selama 2 tahun. Kulit saya penuh dengan jerawat sejak masa sekolah menengah serta mengambil masa yang panjang untuk sembuh dan hilang.

Sebelum saya mula menggunakan produk dari return legacy, bahagian pipi dan dagu saya terdapat lubang disebabkan jerawat dan warna kulit yang tidak sekata. Rakan sekerja memperkenalkan Return Legacy kepada saya dan dia juga menggunakan produk syarikat. Dia kata ia boleh menyeimbangkan kulit saya dan mengurangkan kemerahan.

Saya beragu-ragu pada permulaannya, tetapi selepas sebulan saya mengguna, saya sudah boleh nampak perbezaan sebelum dan selepas mengguna Redoxy. Selepas 2 tahun, muka saya lebih licin dan sihat. Saya masih lagi muncul jerawat kadang-kadang, tetapi jerawat sembuh dan hilang dengan lebih cepat, serta tidak meninggalkan parut. Saya akan teruskan menyokong dan memperkenalkan produk yang hebat ini kepada rakan dan keluarga.

Produk:

2° REOX Series H+

2° Redoxy Essence

2° Activator Hydro

bottom of page