top of page

​   Penyakit:                

Kegemukan


Sejak saya melahirkan anak pertama pada tahun 2015, badan saya tidak pernah kurus lagi. Tengok sahaja baju-baju yang cantik tetapi tidak dapat muat. Pada tahun yang lalu, saya lahirkan anak yang kedua, adik perempuan saya tolong ambil gambar, dan semasa saya lihat pada gambar itu, saya memang tidak dapat percaya orang yang dalam gambar itu adalah saya.

Sehinggalah ke bulan December pada tahun yang lalu, CW Tan dan Khim mereka yang datang dari Alor Setar, dan memeperkenalkan produk RL Marketing Plan kepada saya. Selepas memahami info produk tersebut. Saya pun mulalah gunakan produk W+、Mediterranean Gold dan Potent. Dalam tempoh selepas bersalin juga, saya mengubahkan kebiasaan pengambilan makanan saya dan tambahan pula dengan senaman. Dengan jelas dan cepatnya, berat badan saya kian menurun. Apabila lihat kepada timbang itu, angka yang muncul amat menggembirakan saya.

Pada bulan Julai tahun ini, RL lagi mengeluarkan produk Mediterranean Gold PLUS, semenjak saya mendapati anugerah Door Gift, saya pun gunakan produk tersebut bersamping dengan Potent. Selepas mengambil 2 kotak, badan saya terus kurus lagi, kulit saya juga bertambah baik. Dalam tempoh ini, berat badan saya menurun dari 68kg ke 56kg, saya memang rasa senang sekali. Saya ingin berterima kasih kepada RL, Cw Tan dan diri sendiri atas kegigihan, barulah saya dapat menyaksikan sesiapa saya pada hari ini.

Produk: REOXlife Potent

REOXlife PRO W+

REOXlife Mediterranean Gold PLUS

bottom of page