top of page

​   Penyakit:                

Rasanya berbeza selepas penurunan berat badan


Saya berasa sangat susah nak menurunkan berat badan apabila usia semakin meningkat. Biarpun saya mengawal nafsu makan, berat badan tidak dapat diturunkan. Sekiranya saya tidak mengawal nafsu, berat badan akan meningkat pula. Ketinggian saya 152cm dan berat badan 52.5kg, jadi saya kelihatan sangat gemuk. Pakaian juga menjadi semakin ketat.

Saya mula mengambil Mediterranean gold Plus pada bulan Ogos 2018. Saya hanya minum 1 peket sehari. Selepas itu, barulah saya mengetahui bahawa sekiranya ingin menurunkan berat badan, saya harus mengambil 3-4 peket sehari. Selain itu, saya juga mengambil decleanse dan protein setiap hari, dan kesan pelangsingan menjadi lebih baik, saya kehilangan berat 4.3kg dalam masa 5 bulan. Dah lama berat badan saya tidak diturunkan sehingga 48kg, saya yakin berat badan dapat dikurangkan menjadi 47kg tidak lama lagi.

Sekarang saya mampu memakai pakaian dan seluar dahulu, tetapi saya rasa berbeza berbanding dengan dahulu. Saya menjadi lebih kurus dan kelihatan cantik. Saya amat bersyukur kerana syarikat telah mengeluarkan produk pelangsingan yang hebat.

Produk:

NUREOX de’CLEANSE

NUREOX PROTEIN ProMix

REOXlife Mediterranean GOLD Plus

bottom of page